16 תשובות
תראי, זה הוא
תקבלי אותו איך שהוא
תקבלי אותו איך שהוא
לעצם זה שהוא איתך בנאדם אחר מעיד על זה שהוא כן טוב
בעיה קלאסית, גם לי הייתה אותה בעיה עם אבא שלי........................
תפני אליי לפרטים נוספים
[email protected]
תפני אליי לפרטים נוספים
[email protected]
דברי איתו על זה
נסי לדבר איתו. אבל אי אפשר לשנות את מי שלא רוצה שינוי. זה יהיה חייב לבוא ממנו.
את לא אחראית לשנות אותו, ולא בטוח שאת בכלל יכולה.
אני לא הייתי יוצאת עם מישהו שנחמד רק למי שהוא רוצה לצאת איתו, אבל זה שיקול שלך.
את לא אחראית לשנות אותו, ולא בטוח שאת בכלל יכולה.
אני לא הייתי יוצאת עם מישהו שנחמד רק למי שהוא רוצה לצאת איתו, אבל זה שיקול שלך.
ממש מזכיר את הסיפור של טסה והרדין, חחח
אנונימית
אני חושבת שבן אדם שמתנהג לא יפה לאנשים אחרים זה די מעיד על האופי האמיתי שלו ואני לא הייתי יוצאת עם מישהו כזה... אולי הוא לא כזה נחמד כמו שאת חושבת.. חוץ מזה דברי איתו מערכת יחסים תהיו פתוחים אחד עם השני
אנונימית
אני באותו מצב כמו שלך
אני מנסה לגרום לו להבין שיש אנשים טובים בעולם כי אני מבינה שהוא נתקל לרוב בהרבה חרא ואנשים שגורמים לו לאבד תקווה באנושות
אני מנסה לגרום לו להסתכל על דברים בצורה אופטימית יותר
זה באמת קשה ואני מבינה אותך, יכול להיות שחבר שלך הוא בן אדם שלא אוהב אנשים
וזה בסדר, יש גם כאלה
לדעתי אם הוא טוב אלייך ומכבד אותך אפשר להחליק את זה, כמובן לנסות לעזור לו להיות בן אדם טוב יותר כמה שאת יכולה
אבל אני לא אזרוק את חבר שלי על זה
אני רק מנסה לעזור לו
זה תלוי בך עד כמה זה מעיק עלייך
אני מנסה לגרום לו להבין שיש אנשים טובים בעולם כי אני מבינה שהוא נתקל לרוב בהרבה חרא ואנשים שגורמים לו לאבד תקווה באנושות
אני מנסה לגרום לו להסתכל על דברים בצורה אופטימית יותר
זה באמת קשה ואני מבינה אותך, יכול להיות שחבר שלך הוא בן אדם שלא אוהב אנשים
וזה בסדר, יש גם כאלה
לדעתי אם הוא טוב אלייך ומכבד אותך אפשר להחליק את זה, כמובן לנסות לעזור לו להיות בן אדם טוב יותר כמה שאת יכולה
אבל אני לא אזרוק את חבר שלי על זה
אני רק מנסה לעזור לו
זה תלוי בך עד כמה זה מעיק עלייך
אני מכירה שנתיים מישהו מסוים בהתחלה שהכרנו רק הצקנו אחד לשני, הוא גם תמיד היה מקלל או רב או עצבני, כולם לקחו אותו כאדם קשה,קשוח גם אניי חשבתי שהוא כזה
התחלנו לדבר יותר ויותר וראיתי כמה הבנאדם הזה טוב בפנים
ואז נהיינו יחד והוא אפילו שינה תהתנהגות שלו בשבילי לאחרים
אז אני חושבת שאם את אוהבת את חבר שלך תשארי איתו אם הוא מתנהג אלייך יפה, אבל גם תדברי איתו על איך שהוא מתנהג עם אנשים אחרים
לפעמים האנשים הכי קשוחים הם ממש רכים וטובים בפנים שמכירים אותם:)
התחלנו לדבר יותר ויותר וראיתי כמה הבנאדם הזה טוב בפנים
ואז נהיינו יחד והוא אפילו שינה תהתנהגות שלו בשבילי לאחרים
אז אני חושבת שאם את אוהבת את חבר שלך תשארי איתו אם הוא מתנהג אלייך יפה, אבל גם תדברי איתו על איך שהוא מתנהג עם אנשים אחרים
לפעמים האנשים הכי קשוחים הם ממש רכים וטובים בפנים שמכירים אותם:)
אנונימית
מה את אמא שלו? אם הוא מניאק אז הוא מניאק זה לא איזה פרויקט אישי שלך, זה שהוא נחמד אלייך רק אומר שהוא רוצה ממך משהו אם לכולם הוא מניאק, ברגע שהוא לא ירצה ממך משהו גם אלייך הוא יכול להיות ככה. לפחות ככה זה נשמע, לא מכיר אתכם אישית...
תראי את זה כתמרור אזהרה אני לוקחת את זה לקיצון אבל זה בשבילך שתקחי את זה בחשבון יכול להיות שהוא אגרסיבי אלים אפילו
אנונימית
אני האמתי אוהבת את זה
לא במובן הרעיל
אם מקלל וכאלה לא אבל אם הוא פשוט לא מתייחס לאנשים וכאלה, אם הוא מקלל ועושה שטויות תקחי אותו לשיחה
כאילו אם הוא מקלל אז כן
אבל אם הוא לא מתייחס זה פאק מושך
באותו הנושא: