5 תשובות
שואל השאלה:
מחקתיי מלא אפלקציות
מחקתיי מלא אפלקציות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כותב לי גישה למצלמה אין שם את הסימן הזה
זה לא כותב לי גישה למצלמה אין שם את הסימן הזה
אנונימית
תלחצי על הכחולים
הם מבקשים גישה למצלמה ולמיקרופון
בטח זה טלפון חדש נכון?
הם מבקשים גישה למצלמה ולמיקרופון
בטח זה טלפון חדש נכון?
את צריכה לאפשר גישה למיקרופון ולמצלמה
את צריכה לאשר הרשאות מצלמה.
באותו הנושא: