3 תשובות
איזה קטע,
בדיוק התכתבתי עם חבר טוב ושהוא ואשתו חזרו מ-וינה (אוסטריה)
הוא רשם לי שרצו תעודת קורונה כמעט בכל מקום
בדיוק התכתבתי עם חבר טוב ושהוא ואשתו חזרו מ-וינה (אוסטריה)
הוא רשם לי שרצו תעודת קורונה כמעט בכל מקום
בעיקרון חשוב לעקוב כל הזמן כדי לדעת מה קורה
אפשר מול משרד הנסיעות
ועוד יותר טוב לדבר שם עם בית חב"ד
והכי טוב לדבר מול שדה התעופה ב-וינה
אפשר מול משרד הנסיעות
ועוד יותר טוב לדבר שם עם בית חב"ד
והכי טוב לדבר מול שדה התעופה ב-וינה
היי אהובה,
אני בדיוק במצב שלך אמורה לטוס לטורקיה ב 1 לדצמבר לא יודעת עדיין מה יקרה,בכל מקרה אני עוקבת אחרי ההנחיות כרגע בטורקיה המצב לא כזה טוב אבל אם משרד הבריאות לא הפכו אותם לאדומות בעידכון האחרון זה אומר שהם מאמינים שיש עוד סיכוי(העידכון האחרון היה ב 7/11)
אז ממליצה לך לחכות.:)
אני בדיוק במצב שלך אמורה לטוס לטורקיה ב 1 לדצמבר לא יודעת עדיין מה יקרה,בכל מקרה אני עוקבת אחרי ההנחיות כרגע בטורקיה המצב לא כזה טוב אבל אם משרד הבריאות לא הפכו אותם לאדומות בעידכון האחרון זה אומר שהם מאמינים שיש עוד סיכוי(העידכון האחרון היה ב 7/11)
אז ממליצה לך לחכות.:)
באותו הנושא: