12 תשובות
כן יש הרבה ציונים טובים וקצת מקום לשפר
כן זה מעולה
כן
אבל יש כמה פה ושם קצת ירידות נגיד 33 ו55
מי אני שאדבר עם ציון 6
אבל כל הכבוד על השאר
כן השאלה רק איזה כיתה את
שואל השאלה:
כיתה ט
כןן, הם מעולים.
אני גאה בך
שואל השאלה:
יאי
מעולה אבך כמה מבחנים אמלהה
מה זה כמה ציונים באיזה כיתה את? נראה לי שרק בכיתה ז נתנו לי כך כך הרבה בחנים ומבחנים.
אנונימי
כן מאוד
אמאלה מה הלוואי עליי אצלי הכל 0
זה מעולה אני גאה בך כל הכבוד!❤
שואל השאלה:
^^ כיתה ט