7 תשובות
שואל השאלה:
לא אומרת שאני מעדיפה קטן, אבל לא אשפוט אם יש לו קטן או אין בכלל
אנונימית
כל הכבןד גברת
ממש לא מוזר
לא, זו המשיכה שלך כנראה
לא עדיף אבל גדול?
אם הוא טראנס, רק אם מפריע לך,
אבל אם זה סתם איבר מין קטן אז אם זה מפריע לך אז כדאי אולי להיפרד, בסופו של דבר המין מחזק את הזוגיות...
זה לא מוזר ומי שאומת פה להיפרד מאותו בנאדם בגלל איבר מיין קטן אז אי ל טיפת טאקט כי יש המון דרכים לענג מישהי כנל לגבי טרנסים זה חד משמעית טרנספוביה.
לא, ככה זה צריך להיות. זה מוזר אם כן היה לך אכפת. זה כמו שאני אגיד שאני לא אצא עם בחורה רק כי יש לה חזה קטן...