8 תשובות
להנות
להיות עשירה
לעבוד במה שאת אוהבת
זה תלוי בך ובמה שאת אוהבת אבל בכלליות: אהבה, עושר ואושר
להקים משפחה
לראות את העולם
שאלה טובה.
אם את רוצה מטרה כללית אז לדעתי שימי לעצמיך מטרה לקחת את החיים בקלות, ואף כבדיחה לעיתים.
תזכרי שפאקינג חיים פעם אחת ועוד 70 80 שנה זה ייגמר, אז לא לחשוש מצעדים ולא לחשוב אלף פעם כן או לא, פשוט לקפוץ למים.
תלוי בך
להפיק את המיטב מכל דבר שאת עושה בחיים
שואל השאלה:
זה אמנם נכון אבל אני לא אוהבת להיות דרמטית^^^
גם אני לא, וזה לא שאני מיישם את זה.. הלוואי אני מקווה.. אבל תכלס זה נכון