5 תשובות
אממ כן קצת, בקטע שזה הפוך
היא לא מפחידה בגלל שאני יודע שאני אצא מזה חי אז זה לא מפחיד אותי
היא הרבה יותר כיפית ממפחידה, מרגיש בלופ כמו נפילה אבל התחושה מדהימה
הרגשתי שאני הולכת להתנגש באיזה עמוד כל רגע, חוויה מצלקת
האנקונדה ממש כיפית, התור יותר מפחיד מהמתקן
תעלי חדמש!