4 תשובות
תשנני מלא תנסי למצוא דברים שיעזרו לך לזכור או תמציאי סיפןר לכל דבר זה עוזר!!! תבחני את עצמך במה שאת צריכה עזרה ואל תיהי לחוצה
אז תתמקדי בניקוד ותלמדי את הניקוד
שואל השאלה:
אני יודעת את האותיות פשוט אני ממש גרועה בניקוד
גם לי יש בשלישי
תקשיבי הכי חשוב לזכור את האותיות פשוט תשנני את האותיות ואז אם יתנו לך לתרגם משפטים כבר יהיה לך יותר קל כי תצליחי לקרוא ואם יש לך לתרגם אז רק לשנן