13 תשובות
לא זה אומנם לא הפרש כזה גדול אבל הן תקופות שונות בחיים
לא
היא בח והוא ב י אין לה מה לחפש איתו.
שואל השאלה:
^שמעי , זה אהבה הדדית בין שנינו אז כן יש מה לחפש
אנונימית
זה לא.
כי בעוד שנה הוא ירצה לעשות דברים שאת לא רוצה.
חפשי מישהו בגיל שלך או מקסימום ט
אם זה הדדי לכו על זה אני לא רואה סיבה שלא
לדעתי כן למה לא
כן שנה וחצי ככה סבבה
כן יש לך מזל שזה לא 13.29
אני וכל מי שאני מכיר היינו אנשים שונים לגמרי לפני שנתיים, זה שלבים שונים, כיתה ח וכיתה י זה פשוט שני עולמות שונים. לא ממליץ בכלל.
כן
אנונימית