7 תשובות
מי למשל?מסנן
שואל השאלה:
כל אחד
אנונימית
זה לא נעים אבל אנשים לפעמים עסוקים לא תמיד בכוונה ואולי יש כאלה שעדיף לך פחות לדבר איתם..
כן יותר מדי
אני מתחילה לחשוב אם עשיתי משהו לא בסדר ומפילה הכל על עצמי
לא טוב
תלוי מי
באופן כללי, זה לא ממש קורה כי האנשים שיש לי כיום בחיים, לא יעשו את זה אף פעם.
זה מעצבן אותי כשמישהו רואה את ההודעה ולא עונה הרבה זמן כי הוא לא רוצה לענות, אם לא היה ווי כחול לא הייתי מתעצבן אבל אני שואל משהו אני מצפה לתשובה במיוחד כשיש ויי כחול

לא לוקח ללב אבל כן מעצבן