7 תשובות
תלוי עם מי
בעיקרון אבל זה דייט ראשון
בעיקרון אבל זה דייט ראשון
דייט ראשון זה לא מוקדם מדיי??
אנונימית
בשני
2, 3
בדייט הראשון
דייט ראשון זה ממש מוקדם לדעתי! לא מכירים עדיין את הבן אדם.
אני לא עברתי את השלב של דייט ראשון פשוט כי לא מצאתי מישהו שאני רוצה לצאת איתו שוב אז גם לא התנשקתי עדיין
אני לא עברתי את השלב של דייט ראשון פשוט כי לא מצאתי מישהו שאני רוצה לצאת איתו שוב אז גם לא התנשקתי עדיין
עם האקס הראשון לא באמת יצאתי לדייטים, אלא הייתה בנינו ידידות, ובשלב מסוים התנשקנו ומאז התחלנו לצאת.
עם האקס השני, הנשיקה הייתה בדייט השלישי.
עם האקס השני, הנשיקה הייתה בדייט השלישי.
באותו הנושא: