5 תשובות
שואל השאלה:
^ מתי עשית את ההזמנה הגדולה משיין?
^ מתי עשית את ההזמנה הגדולה משיין?
לפני חודש
שמעי נגיד באלי אקפרס עשיתי פעם הזמנה של 300 שקל ולא לקחו מס זה תלוי מה את מזמינה .. אם זה נגיד בגדים.. סתם דברים לבית/אוטו פ"א יקחו מס אבל אם זה טלפון , מחשב , ואלקטרוניקה שהיא באמת שווה ערך כן יקחו אבל לא הרבה
ואם זה נגיד שיין אז על שיין לדוגמא לא לוקחים מס בכלל עשיתי הזמנה בסך של 1400 שח הגיעו לי 4 ארגזים ולא לקחו מס .
ואם זה נגיד שיין אז על שיין לדוגמא לא לוקחים מס בכלל עשיתי הזמנה בסך של 1400 שח הגיעו לי 4 ארגזים ולא לקחו מס .
זה העיקר מזל
אבל לרוב כן מע"מ של 17%
אבל לרוב כן מע"מ של 17%
אם זה מחול, כן. 17%
אנונימית
באותו הנושא: