5 תשובות
שואל השאלה:
שמעי שלא ישנתי עד עכשיו ושעה ראשונה יש חינוך שעה שנייה חנ"ג שניהם מיותרים אחושילינג ואני לא משתתפת
אנונימית
חחח בהצלחה
אם אין סיבה מיוחדת אז פשוט לכי
אבל בעיקרון תגידי שאת חולה או שהתבטל לך או שזה לא מקצוע חשוב
שואל השאלה:
כן מקווה שאמא שלי לא תדפוק לי נעל
אנונימית
לא ישנתי כל הלילה אחותי אני מאחרת כל יום בפאקינג שעה וחצי אם לא יותר קיצר אנחנו באותה סירה אבל אני במקומך באמת לא הייתי הולכת זה מיותר