8 תשובות
כן סיוט
שפתיים, כן.
עונת מעבר זה הגיוני כם אצלי זה ככה
באף אמלה
אני, כל שנה בעונת המעבר יש לי יובש בשפתיים.
כןןן השפתיים שלי סדוקות בטרוףף.
אבל הבנתי שאם שמים עליהן דבש זה עוזר.
(לי הוזלין רק מחמיר את המצב אז תשימו לב שלא קורה לכן אותו דבר)
אבל הבנתי שאם שמים עליהן דבש זה עוזר.
(לי הוזלין רק מחמיר את המצב אז תשימו לב שלא קורה לכן אותו דבר)
כן
אין לי יובש בגוף אבל בהחלט קשה לנשום עם המזג האוויר הקשה הזה
באותו הנושא: