5 תשובות
בחיפה בכללי או בקניון הקריון?
אנונימית
שואל השאלה:
בחיפה ^^
שואל השאלה:
גם וגם ^^^
-נסיעה ברכבל ביחד
-קניונים
-סרטים
-באולינג
-ללכת לים ביחד, יש שם גם מסעדות ממש נחמדות
-לטייל בטיילת לואי ואז לרדת את הגנים הבהאים למושבה הגרמנית, שם יש בתי קפה וכאלה
אנונימית
אין לי מושג אבל מצאתי עוד מישהו ששומע קווין כרגע