5 תשובות
זה מנוסח מוזר מידי
שואל השאלה:
כיי לא היה אפשר בגלל הכמות מיליםם
לא. זה שטויות. הקב"ה (ישתבח שמו לעד) נתן לנו כללים ברורים בתורה שבכתב ועוד יותר בתורה שבעל פה.
לכל דת יש את הדרך שלה אבל זה לא אומר שהדרך היא נכונה. לנצרות יש כללים מאוד ברורים אבל זה לא הופך אותם לנכונים וגם ליהדות יש כללים כאלה ובגלל זה רפורמים הם לא יהודים אמיתיים
שואל השאלה:
אני מאמינה באלוהים , זו שאלה בהיסטוריה שאני צריכה להתאים סיבה , סיבה ותוצאה אחת לשלוש אפשרויות