8 תשובות
אמא שלי גם ככה
היא עשתה רק 1 והתחרטה
היא עשתה רק 1 והתחרטה
^^היא לא סכנה לציבור דיי איך זה קשור לעזאזל
ולשאלה כן זה לגיטימי כל אחד יעשה כרצונו אני מחוסנת כי בחרתי, אחרים לא רוצים להתחסן אל תכפו עליהם
ולשאלה כן זה לגיטימי כל אחד יעשה כרצונו אני מחוסנת כי בחרתי, אחרים לא רוצים להתחסן אל תכפו עליהם
אני עשיתי את שתיי החיסונים ולא רוצה לעושת את השלישי
אנונימית
^^ היא לא סכנה לציבור, אתה מדבר שטויות.
לשאלתך, אם את לא רוצה אל תתחסני. תנסי לחשוב מה הם היתרונות והחסרונות בשבילך אם תתחסני שוב.
לשאלתך, אם את לא רוצה אל תתחסני. תנסי לחשוב מה הם היתרונות והחסרונות בשבילך אם תתחסני שוב.
גם אני
אנונימית
כן. עדיף להבין שטעית אחרי החיסון הראשון, ולא אחרי השני.
כן בטח
יש ימבה תופעות לוואי מזה, רק להיות חולה מזה יצאת בזול, הסיכון של החיסון השני לא שווה את זה...
יש ימבה תופעות לוואי מזה, רק להיות חולה מזה יצאת בזול, הסיכון של החיסון השני לא שווה את זה...
קישורים מצורפים:
לגיטימי לגמרי. אני אפילו לא מוזרק מנה ראשונה.
באותו הנושא: