8 תשובות
אם את רוצה
בוודאי. זו שאלה?
איזה יופי, לא פשוט לא. צריך להגיד תודה שלפחות יש פיתרון למצב שלנו במקום להתלונן כל הזמן בהצלחה לעשות מה שהם עשו או לפחות להביא פתרונות או הדרך הכי קלה לפחות לשתף פעולה לעשות מה שמבקשים ולהיות עם מסכות יותר קל ללבוש מסכה מאשר להכין עכשיו חולצה
מישהי שואבת השראה מג'וזף פושה
לא דפאק
לא בדיוק. עדיף לכתוב "המתחסנים", לא כל הישראלים.
ואם כל העולם יקפוץ מהגג?
באותו הנושא: