6 תשובות
חובה להשתמש, אני חושב שזה גם היה בעבר אך אני לא בטוח.
זה בשביל למנוע משתמשים כפולים.
זה בשביל למנוע משתמשים כפולים.
זה מראה שאתה לא בוט. ומי ישמע מספר טלפון. ושאתה בקבוצת וואצפ גדולה ואתה שולח הודעה אז רואים את המספר שלך
הם לא עושים עם המספר שלך כלום
מה אתה כבר חושב שהם יעשו
מה אתה כבר חושב שהם יעשו
שואל השאלה:
אני משתמש וותיק שרוצה לפתוח משתמש חדש כי מעדיף כבר לעבור למשתמש אחר מסיבות אישיות
ובעבר אני די בטוח שזה לא היה קיים כי לא הייתי נותן את המספר שלי בשום מצב (הייתי קטן יותר אבל די בטוח שגם אז לא הייתי נותן)
אז זה מוזר איך פתאום זה נהיה חובה מספר טלפון
ולא בא לי להביא כי דרך מספר אפשר לראות את השם של הבן אדם ודרך השם אפשר לראות פרטים על הבן אדם וואלה בא לי לשאול ולענות על שאלות חופשי
וזה לא במטרה של להספים או משתמש כפול (תכלס יכולים לראות אם משתמש כפול אם פתחתי מאותו מחשב ככה זה היה בעבר)
כולה רציתי משתמש חדש מבלי למחוק תישן (פשוט כי זה משתמש עם זכרונות של שנים ודברים ששמרתי שם אז חבל לי למחוק)
מה כבר ביקשתי אנונימיות רבאק היום בכל חור מבקשים פרטים אישיים בטענה שזה כלום ושזה לא נורא אז אם זה כל כך לא נורא אז למה בכלל חובה לתת את זה ובלי זה אי אפשר להירשם סעמק אפילו אם אני חושף את האימייל שלי דורשים פאקינג מספר טלפון זה דבר אישי וזה לא הגיוני בכלל
אנלא נרשם
אבל אם מישהו פה יודע איך לעשות את זה בלי מספר אז אשמח לתשובה
אני משתמש וותיק שרוצה לפתוח משתמש חדש כי מעדיף כבר לעבור למשתמש אחר מסיבות אישיות
ובעבר אני די בטוח שזה לא היה קיים כי לא הייתי נותן את המספר שלי בשום מצב (הייתי קטן יותר אבל די בטוח שגם אז לא הייתי נותן)
אז זה מוזר איך פתאום זה נהיה חובה מספר טלפון
ולא בא לי להביא כי דרך מספר אפשר לראות את השם של הבן אדם ודרך השם אפשר לראות פרטים על הבן אדם וואלה בא לי לשאול ולענות על שאלות חופשי
וזה לא במטרה של להספים או משתמש כפול (תכלס יכולים לראות אם משתמש כפול אם פתחתי מאותו מחשב ככה זה היה בעבר)
כולה רציתי משתמש חדש מבלי למחוק תישן (פשוט כי זה משתמש עם זכרונות של שנים ודברים ששמרתי שם אז חבל לי למחוק)
מה כבר ביקשתי אנונימיות רבאק היום בכל חור מבקשים פרטים אישיים בטענה שזה כלום ושזה לא נורא אז אם זה כל כך לא נורא אז למה בכלל חובה לתת את זה ובלי זה אי אפשר להירשם סעמק אפילו אם אני חושף את האימייל שלי דורשים פאקינג מספר טלפון זה דבר אישי וזה לא הגיוני בכלל
אנלא נרשם
אבל אם מישהו פה יודע איך לעשות את זה בלי מספר אז אשמח לתשובה
אנונימי
אם אתב רוצה לעבור משתמש תדבר עם המערכת
דרך הצור קשר שימחקו לך את הנוכחי ויאפשרו לך לפתוח חדש
אסור משתמשים כפולים כך שאתה לא יכול להשאיר את זה ולפתוח נוסף
וכן אתה צודק פעם לא היה צריך להזין טלפון ופתחו את זה כדי למנוע כפולים
דרך הצור קשר שימחקו לך את הנוכחי ויאפשרו לך לפתוח חדש
אסור משתמשים כפולים כך שאתה לא יכול להשאיר את זה ולפתוח נוסף
וכן אתה צודק פעם לא היה צריך להזין טלפון ופתחו את זה כדי למנוע כפולים
לפני חמש שנים גם היה צריך מספר טלפון
באותו הנושא: