16 תשובות
שואל השאלה:
אגב אני גם רוצה להיות ראשונה בתור ולהיות הכי קרובה לבמה כי אני נמוכה וגם אנמית ואני מפחדת להתעלף שם
אנונימית
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
סבבה תהני כפרה
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית
אני מתכנן לצאת בסביבות שמונה וחצי ולהגיע לשם בעשר עשר וחצי גג
שואל השאלה:
אה אז אני גם אצא מוקדם בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
מה להביא?
אנונימית
תביאי אוכל בקבוק מים ולא יודע פלאפון או כל מה שתצטרכי
ברה מה 3 בבוקר איך תגיעי לשם ב3 בבוקר? תבואי באיזה 9 10 משהו כזה אין מה להגזים
שואל השאלה:
לבוא לשם ב3 בבוקר נגיד יהיה בסדר?
כאילו לא יהיה הרבה בשער?
אנונימית
שואל השאלה:
^ לאדעת אוף.... אני רוצה לתפוס את התור ראשונה
אנונימית
שמעי אני מאמינה שהמעריצות האמיתיות יהיו שם משעות הבוקר...
שואל השאלה:
לאדעת נו יש בליבריות משוגעות אז אני לא יודעת מתי לבוא כדי להיות ראשונה בתור
אנונימית
זה עוד שנה לא? כיאלו מה יש לתכנן עכשיו
אנונימית
מהה למה שתבואו לשם בבוקר?
אני חושבת שאני אבוא ב 1 כזה אבל לבוא בבוקר זה מוגזםם