8 תשובות
זה סבבה היא לא תגיד כלום
אבל לא בטוח שזה מוצדק יש מצב שכן
זה בסדר
כן בטח
כן וברור שזה חיסור מוצדק
ברור שזה חיסור מוצדק
וניסחת את זה מעולה
תשלחי לה
אנונימית
כן זה סבבה
זה בסדר גמור ואם היא לא מאשרת שימי עליה פס. זה סבא שלך ואף אחד לא יגיד לך איך לכבד אותו כשהוא נפטר. רק את מחליטה.