7 תשובות
לא
שואל השאלה:
כי שמורידיפ היא ניהית ממש חלשה
כי שמורידיפ היא ניהית ממש חלשה
אנונימית
לא ומה זאת אומרת שהציפורן הטבעית שלי אני לא עושה בנייה או משהו
שלי נהייתה יותר
חזקה
חזקה
שואל השאלה:
ברור שיותר חזק כי את עם גל אבל שמורידיפ אותו היא חלשה
ברור שיותר חזק כי את עם גל אבל שמורידיפ אותו היא חלשה
אנונימית
גם שהורדתי
לא אני לא מסוגלת לראות את היד שלי בלי לק
באותו הנושא: