7 תשובות
לא
שואל השאלה:
כי שמורידיפ היא ניהית ממש חלשה
אנונימית
לא ומה זאת אומרת שהציפורן הטבעית שלי אני לא עושה בנייה או משהו
שלי נהייתה יותר
חזקה
שואל השאלה:
ברור שיותר חזק כי את עם גל אבל שמורידיפ אותו היא חלשה
אנונימית
גם שהורדתי
לא אני לא מסוגלת לראות את היד שלי בלי לק