15 תשובות
סוף לקורונה
אף אחד מהאופציות לא ממש מעניין אותי אז אני מניח סוף לקורונה בעולם
שכולם יחבבו אותי (לאהוב זאת מילה חזקה)
לקרוא מחשבות
לקרוא מחשבות
סוף לקורונה בעולם
דיי נחנקתי מהמסכה כבר
סוף לקורונה
להיות חכם ממש ויצירתי ממש.
ואז כבר יהיה לי את כל שאר הדברים שציינת.
מסכימה עם עוזי עכוזי^^
אנונימית
להיות חכמה ממש ויצירתית ממש
או שכולם יאהבו אותי
להיות חכם ויצירתי ממש כי אז:
אני אמצא דרך לסיים את הקורונה
אני אקבל 100 מיליון דולר פלוס
כולם יאהבו אותי
ויהיו לי 100k באינסטגרם ואפילו יותר
לקרוא מחשבות:
אני אקרא מחשבות של מיליונר אני מתחבר אליו ואביא לו דברים שהוא אוהב הוא יביא לי כסף על הדרך אני כבר יצירתית כי אני עשירה ומצאתי מלא דרכים לתחמן מישהו יהיה לי מלא כסף ואז כולם יאהבו אותי ויהיו לי 100m באינסטגרם
מסכימה עם d.a.n.i.e.l.
ליהיות חכמה ויצירתית ממש
כי אם הייתי ממש ממש חכמה הייתי יכולה להמציא תרופות לדברים חשובים (כמו קורונה/סרטן או הרבה דברים אחרים) וגם הייתי יודעת לחשוב בחוכמה על ההחלטות שלי בחיים
אנונימית