14 תשובות
כן זה נחמד ביותר
כן ולא, צ'אטים לרוב קצרים שמבאסים. ואנשים גם המון הזויים. לא יודע כמה כדאי. תלוי עם מי.
יאפ אבל תמיד תהיי עם יד על הדופק
כןן זה כיף ברמות אני מתכתבת פה מלא אנשים פה וזה חוויה ממש נעימה וכיפית.
תמיד כיף לדעת על אנשים משהו חדש
תמיד כיף לדעת על אנשים משהו חדש
שואל השאלה:
זהו נראלי מלחיץ מדי לא??
אני בכללי לא אוהבת להתכתב עם אנשים שאני לא מכירה!!
לא שלא עושה אבל פחות.
זהו נראלי מלחיץ מדי לא??
אני בכללי לא אוהבת להתכתב עם אנשים שאני לא מכירה!!
לא שלא עושה אבל פחות.
אנונימית
^^^ מצטערת שחווית את זה, אבל לא כך סטיפס ככה,
יש כאן המון שנחמדים.
בכל מקרה מבאס שזה קרה לך
יש כאן המון שנחמדים.
בכל מקרה מבאס שזה קרה לך
זה כיף
שואל השאלה:
זהו גם כתבו שאלות מהזה פרטיות!
זהו גם כתבו שאלות מהזה פרטיות!
אנונימית
^^^^^ אז אל תעשי את זה.
וזה לא מלחיץ, תהיי עצמך!
אל תחשבי מה את הולכת להגיד, תעשי את מה שאת מתכתבת עם אנשים שאת כן מכירה.
תפתחי שיחות ותלמדי דברים חדשים על אנשים.
ויכולה להיות לכם אחלה חברות *בסטיפס*
וזה לא מלחיץ, תהיי עצמך!
אל תחשבי מה את הולכת להגיד, תעשי את מה שאת מתכתבת עם אנשים שאת כן מכירה.
תפתחי שיחות ותלמדי דברים חדשים על אנשים.
ויכולה להיות לכם אחלה חברות *בסטיפס*
שואל השאלה:
זה שווה?
משהו וירטואלי?
יש לי מלא חברים אבל לא ממש יצא לי להכיר הרבה בוירטואלי...
זה שווה?
משהו וירטואלי?
יש לי מלא חברים אבל לא ממש יצא לי להכיר הרבה בוירטואלי...
אנונימית
יכולה להיות לכם חברות בסטיפס בלבד, יש לי עם חלק מאנשים פה.
אני יודעת שזה לא הכי קשור לשאלה אבל אני עדיין ישתף כי זה חצי קשור.
הכרתי מישהי מטיקטוק, מהודעה פשוטה שאני עצובה.
מפה לשם אנחנו החברות הכי טובות עד היום ונפגשנו כבר הרבה פעמים ואני מחכה לראות אותה עוד מלא.
קיצר לא לפחד להכיר פה אנשים, אבל לראות שזה באמת טוב לך.
אה ולא לקחת קשרים *פה* לחיים האמיתיים, זה לא מומלץ
אני יודעת שזה לא הכי קשור לשאלה אבל אני עדיין ישתף כי זה חצי קשור.
הכרתי מישהי מטיקטוק, מהודעה פשוטה שאני עצובה.
מפה לשם אנחנו החברות הכי טובות עד היום ונפגשנו כבר הרבה פעמים ואני מחכה לראות אותה עוד מלא.
קיצר לא לפחד להכיר פה אנשים, אבל לראות שזה באמת טוב לך.
אה ולא לקחת קשרים *פה* לחיים האמיתיים, זה לא מומלץ
לא
אנונימי
אל תעשי את זה לעצמך.
לא את לא צריכה משהו וירטואלי.
לא את לא צריכה משהו וירטואלי.
לא חושבת.
אני לא עושה את זה ממש.
רק עוזרת לאנשים שפונים אליי אחרי שעניתי להם על שאלה כלשהי.
אני לא עושה את זה ממש.
רק עוזרת לאנשים שפונים אליי אחרי שעניתי להם על שאלה כלשהי.
באותו הנושא: