4 תשובות
כן, את תראי את הבמה, ואולי עוד צל קטן שיהיה ג'סטין, אבל יש גם מסכים ענקיים אז את לא צריכה לדאוג, העיקר החוויה. כדאי לך לקנות.
את תראי פשוט דרך המסך, אותו את לא תראי יש מלא אנשים וזה מרוחק
יהיו מסכים
באותו הנושא: