9 תשובות
זה ציון ממש סבבה
זה לא ציון גרוע הכל בסדר
אנונימית
באיזה כיתה את/ה?
^
כנראה בח' כי היא בת 13
אנונימית
זה לא ציון כזה נורא.
חוץ מזה שבאמת אין לזה שום משקל ותמיד אפשר לשפר
קיבלתי בגאומטריה 5 במבחן האחרון שלי בחטיבה ותראי אני עכשיו בתיכון ב4 יחידות אז הכל טוב זה לא ציון גרוע בכלל זה ציון סבבה לגמרי וזה רק תחילת שנה
זה לא ממש משפיע הציון של זה על התעודה או משהו, גם אם כן, יש לך את כל השנה ואת עדיין יכולה ללכת ולהשתפר עם הציונים אם תלמדי טוב לפני כל מבחן, לא צריך להתבאס על זה.
אני קיבלתי 62 תגידי תודה
זה בסדר יש פה ושם נפילות העיקר שתילמדי מהתעויות שלך
קיבלתי בערך 50 במבחן במתימטיקה כיתה ח עכשיו אני 5 יחידות בכיתה י'
גם בתיכון אין סיבה לבכות מציונים. זה לא אומר עליכן כלום בתור בני אדם, זה לא באמת משפיע על העתיד שלכם, זה רק עוד מכשיר לגרום לכן לציית ולחשוב שהבעיה נמצאת אצלכם.
באותו הנושא: