5 תשובות
אני לא חושבת שזה בסדר מצידה
תנסה לפנות אליה ולדבר איתה יפה ובסבבה ולבקש ממנה לעשות את הבוחן או משהו
אם היא לא מסכימה אולי תפנה למחנכת שלך ותסביר לה את המצב
אנונימית
אם אין לך תירוץ טוב אין לך מה לעשות
כלבה... איך אני שונאת מורות כאלהה
פשוט תמציא תירוץ טוב ללמה לא באת, מקווה שהיא תתחשב...
תגיד לה פשוט שהיית חולה ממש!!
אני חושבת שע"פ חוזר מנכ"ל זה אסור... כדאי לבדוק את זה.
באהבה, מריה❤