11 תשובות
כן
אתה רןצה לבדוק אם יש לך גדול מספיק?
לא אנחנו קופים בסהכ זה המשמעות שלנו ביקום הזה
זה ריאלי (במידה ואתה גיי)
אנונימי
אהבתי שכתבת "ילדות" ^
מה פתאום
כן. בהחלט. לך לטיפול.
הגיוני בעיניי
מוזר ומטריד מאוד
אולי קצת..
באותו הנושא: