4 תשובות
ליפעמים יש אנשים שלא ככ פוטוגנייםם,
העיקר שאת יפה במציאוות
העיקר שאת יפה במציאוות
יש כאלה שממש יפים במציאות, אבל לא פוטוגנים וההפך.
יכול להיות שזה פשוט סתם נדמה לך שאת יוצאת מכוערת ואת סתם יותר מדי ביקורתית כלפי עצמך- אולי אנשים חושבים שיצאת יפה, ולך פשוט נדמה?
יכול להיות שזה פשוט סתם נדמה לך שאת יוצאת מכוערת ואת סתם יותר מדי ביקורתית כלפי עצמך- אולי אנשים חושבים שיצאת יפה, ולך פשוט נדמה?
את לא פוטוגונית, גם אני ככה
תנסי לא לחשוב שאת מיצתלמת!
באותו הנושא: