התחברות
הרשמה
תמיד שאני בולע רוק או שותה מים או אוכל אוזן שמאל נסתמת אצלי והוציאו לי את השעווה וזה עדיין קורה
21 בנובמבר 2021, 08:04
אוזניים
גרון
מים
שתייה
רוק
2 תשובות
אז לך לרופא
חד קרן מנצנץ
יש תקלה בשסתום ואקום או תקלה במערכת גזים רפואיים
e
emr
באותו הנושא:
כל פעם שאני שותה מים או בולע רוק נסתם לי האוזן ואז אני צריך לפתוח אותה מישהו יודע מה זה השערות
כל פעם שאני בולע שותה מים או אוכל אוזן שמאל נסתמת אצלי והוציאו לי את השעווה וזה לא מפסיק
כל פעם שאני בולע רוק או שותה מים או אוכל אוזן שמאל נסתמת אצלי והוציאו לי את השעווה וזה עדיין קורה
כל פעם שאני בולע רוק או שותה מים או אוכל אוזן שמאל נסתמת אצלי והוציאו לי את השעווה וזה עדיין קורה
עזרה!כל פעם שאני בולע רוק או שותה מים או אוכל אוזן שמאל נסתמת אצלי והוציאו לי את השעווה וזה עדיין קורה
כואב לי קצת בגרון שאני בולע רוק או אוכל
כואב לי הגרון כשאני בולע שותה ואוכל מישהו יודע איך להעביר את זה?
שורף לי בגרון כשאני בולע רוק/שותה מים וגם בכללי זה שורף מה אני יכול לעשות?
למה תמיד שאני בולע רוק או מפהק או אוכל אז ממש ממש כואב לי הגרון? מה לעשות?
אם בן אדם שותה דבק ובולע בוראקס אז הוא מפליץ סליים ?
כל פעם שאני בולע רוק/אוכל כואב לי ממש הגרון, מה אפשר לעשות?