2 תשובות
קודם כל את כותבת באתר שאת רוצנ
מתי דהו יחזרו אלייך כנראה ויזמנו אותך לתחנה לראיון. לאחר מכן במידה והתקבלת את מתחילה קורס עזרה ראשונה שלוקח בין שבועיים במקרה העמוס מאוד עד כמה חודשים במקרה שהקורונה מעצבנת. קיצר יש מבחן חצי ומבחן סוף אם את עוברת את שניהם את מתחילה לעלות על אמבולנסים עם חונכת לזמן מה ואז יש מבחן חונכות שאת בדרך כלל לא יודעת שאת עושה ואם את עוברת את מתנדבת עצמאית וכיף בחיים.
שואל השאלה:
מה האתר שלהם?
אנונימית