6 תשובות
לא נורא, את יפה כמו שאת
ממליצה ללכת לרופא שיניים לראות אם צריך גשר או משהו. חוץ מזה, בהרבה מקומות בעולם שיניים לא ישרות נחשב למאוד יפה.
תשימי גשר, עדיף...
השיניים שלך יהיו נפלאות לאחר מכן.
אני לא הייתי עושה אם זה לא בולט.
אם הן ממש ממש עקומות אז כן.
שימי גשר
את יכולה ללכת לבדוק בביקור הבא שלך ברופא שיניים ותשאלי אותו על זה
בנתיים תקפידי על צחצוח שיניים ואל תתני לזה להפריע לך יותר מדיי
יש מלא אנשים על שיניים לא ישרות