3 תשובות
אם את מרגישה שאת לא יכולה ואת רדומה, תישארי בבית היום לנוח
אם את חושבת שאת יכולה להישאר ערנית, תעשי כל מה שאת צריכה ותשני כשתסיימי
אם את חושבת שאת יכולה להישאר ערנית, תעשי כל מה שאת צריכה ותשני כשתסיימי
ארוחה טובה, מים קרים על הפרצוף, לצחצח שיניים (אחרי הארוחה כמובן) ומים קרים, בכל זאת אם את רוצה תבואי מאוחר יותר ותשני עוד שעה שעתיים
שואל השאלה:
הלוואי, שבועיים הברזתי מבית ספר וחוגים, לא יוותרו לי עוד.
הלוואי, שבועיים הברזתי מבית ספר וחוגים, לא יוותרו לי עוד.
אנונימית
באותו הנושא: