3 תשובות
במבחן הבא נראה לי אם תקבלי ציון טוב אז יכולה לעלות
עד סוף המחצית הראשונה תקבלי 85+ בכל המבחנים (אם היה בוחן אחד שקיבלת פחות זה לא הכי נורא..) בסוף המחצית תבקשי לעלות.. אם אי אפשר אז עד סוף השנה תקבלי ציונים טובים (85+) ותבקשי לעלות מקסימום עד סוף השנה עלית הקבצה המינימום זה במחצית
יש מבחן מעבר במחצית עם הציונים שלך מעל 80 תבקשי מהמורה ותלוי במורה
באותו הנושא: