5 תשובות
כן
אלפא זו תוכנית מעולה.
מאוד ממליץ.
יש לי הרבה חברים ובני משפחה שם.
מאוד ממליץ.
יש לי הרבה חברים ובני משפחה שם.
מאוד מוצלחת.
לא מכירה את זה, לא בטוחה שהיה את זה כשהייתי תלמיגה.
אני הלכתי לתוכנית של אוניברסיטת תל אביב כשהייתי בתיכון, בקיצור יש עוד אופציות אז תבחון את כולן לפני שאתה בוחר
אני הלכתי לתוכנית של אוניברסיטת תל אביב כשהייתי בתיכון, בקיצור יש עוד אופציות אז תבחון את כולן לפני שאתה בוחר
אני נמצאת בתוכנית המקבילה לה, אבל מכירה אותה קצת, אם אתה אוהב את נושאי המדעים זה בשבילך. זו תוכנית מעולה, עם צוות מקסים, ואתה יכול להיות בטוח שגם תמצא את עצמך חברתית.
תברר על זה קצת ותראה אם זה מה שאתה רוצה, אם יש לך שאלות שאתה לא מוצא באתר אשמח לנסות לספק לך תשובות מאנשים בתוכנית שאני מכירה.
תברר על זה קצת ותראה אם זה מה שאתה רוצה, אם יש לך שאלות שאתה לא מוצא באתר אשמח לנסות לספק לך תשובות מאנשים בתוכנית שאני מכירה.
באותו הנושא: