8 תשובות
תכתבי לו שיש לך חבר

כי זה או שלא תכתבי לו אבל אתם לא תצאו והוא יבזבז תזמן שלו או שכן תכתבי לו ואז שתיכם לא תפסידו כלום
אם לא תגידי שיש לך חבר זה יהיה מגעיל שכאילו את משחקת בו סתם
עדיף שתגידי
לא תגידו לו שיש לך חבר
תסבירי לו שיש לך חבר...
למה את צריכה לדבר איתו שיש לך חבר ? ככל הנראה הוא רוצה אותך , פשוט תגידי לו שיש לך חבר ואת לא מעוניינת
שואל השאלה:
אני וההוא לא מדברים ממש הוא סתם שלח לי הודעה משום מקום
אנונימית
אז תפסיקי לדבר עם ההוא עם עכשיו יש לך חבר זה לא מתאים
לא זה טוב שתשלחי ככה