9 תשובות
אז זה ממש הגיוני . אבל כמובן שתסבירי לו את זה
תסבירי לחבר שלך שאת לא יכולה ליהיות כל היום בטלפון ותמיד מתי שתוכלי את תיתקשרי ואז גם אם תיתקשרי פעמיים ביום הוא יחשוב שרק אז תוכלי לדבר קיצר ניראלי שהבנת אותי
שואל השאלה:
זה מוזר שאף פעם לא נמאס לו
כאילו באמת שזה מפריע לי אפילו כי אין לי זמן לעצמי בבסיס
אנונימית
לגיטימי, תדברי איתו על זה
שואל השאלה:
הוא יתעצבן מזה שאני אגיד לו שזה כי לא תמיד יש לי כוח הוא מתעצבן מכל דבר
אנונימית
אז תגידי לו תקשיב אני צריכה גם קצת זמן לעצמי לבד בבסיס אני לא יכולה כל היום ליהיות בטלפון (באופן כללי הבנת שלא יתחיל עכשיו לחשוב דברים)
זה הגיוני וכשתוכלי להיות בטלפון תסבירי לו פשוט למנ
שואל השאלה:
אני תמיד יכולה להיות בטלפון זה הקטע בגלל זה הוא חושב שיש לי כוח לדבר
אנונימית
מצדיעה לאנשים שכן מסוגלים, באמת.
לי מאוד קשה נפשית לדבר עם אנשים המון זמן בלי הפסקה, במשך תקופה מסויימת.
זה מובן, אני לא רואה למה הוא יתעצבן. אחרי הכל צריך זמן עצמי אפילו אם הוא לא ארוך ורק לרבע שעה, קצת זמן לעיכול ומנוחה.
תסבירי לו, גם אם הוא יתעצבן,
הוא צריך לכבד אותך במקום מסויים.
אולי זה חצוף אבל לכל אחד יש רצונות גם אם הם נראים משונים, ככה החיים.