11 תשובות
נותנת לבנות לשים שורטים,על גבול טעם הטוב מה שניקרא
מגלשות חיחיחי(: לא עולה לי דבר אחר לראש כרגע
הייתי מביאה המון סדנאות כדי לפתוח את העניים של התלמידים לכל המקצועות שיש זה בעצם מה שהבית ספר שלי ניסה לעשות עד שבאה הקורונה וסגרו את הפרוייקטחם האלא
הייתי מתחילה בזה שלא הייתי עושה מבחן במחשבים פיזיקה וכימיה יום אחרי יום אחרי יום
הייתי פורשת.
לא סתם, עושה יותר כיתות ופחות תלמידים לכיתה כדי שכל ילד יוכל לקבל יותר יחס אישי.
במקום כיתה של 40 תלמידים כיתה של כ-15 איש.
הייתי מכניסה יותר טכנולוגיה, יותר מקצועות בחירה.
הייתי משקיעה בשיעורים פרטיים אחרי זמן הלימודים למי שמעוניין.
כל מיני דברים קטנים שנראלי היו משנים את התמונה הגדולה.
לא סתם, עושה יותר כיתות ופחות תלמידים לכיתה כדי שכל ילד יוכל לקבל יותר יחס אישי.
במקום כיתה של 40 תלמידים כיתה של כ-15 איש.
הייתי מכניסה יותר טכנולוגיה, יותר מקצועות בחירה.
הייתי משקיעה בשיעורים פרטיים אחרי זמן הלימודים למי שמעוניין.
כל מיני דברים קטנים שנראלי היו משנים את התמונה הגדולה.
הרבה מנהלים כנראה יהיו עושים את זה, פשוט אין תקציב מהמדינה
שואל השאלה:
אני הייתי עושה 3 בניינים, עם גדרות שמפרידים בניהם. אחד יסודי, אחד חטיבה ואחד תיכון.
הייתי עושה חדר מוזיקה (עם כלי נגינה והכל)
חדר חיות (פינת ליטוף כזו ותוכים)
וחדר מדע טכנולוגיה. שם יהיו כל מיניי דברים שאפשר לעשות איתם ניסויים ומדפסת תלת מימדית.
ביסודי היו שני שיעורי "הגנה עצמית" בשבוע מכיתות ד עד ו.
התלמידים אצלי היו לומדים עם מחשבים ניידים שאפשר גם להפריד מהמקלדת ולהפוך לטאבלטים, אבל היה גם ספריה עם ספרים לקריאה שאפשר להשאיל הילדים ביסודי היו מתחילים ב8, החטיבה ב8 וחצי והתיכון ב9 אבל היו תגיבורים כל יום בשעה 8 ורבע לתמלמידים שיותר מתקשים.
לכל שכבה יהיו כמה מתרגלים וכל יום עושים תרגול/ תגבור בנושא אחר.
והיינו מלמדים נושאים שלאו דווקא מלמדים היום והיתה להם תעודת "סיום בית הספר (איך שלא יקראו לו) במקום תעודת בגרות רגילה.
יהיו מגמות אז כל תלמיד בתיכון בוחר מגמה שתהיה מקצוע חובה וחוץ מזה הם יכולים לבחור מקצוע אחר שהם לא רוצים ללמוד
אני הייתי עושה 3 בניינים, עם גדרות שמפרידים בניהם. אחד יסודי, אחד חטיבה ואחד תיכון.
הייתי עושה חדר מוזיקה (עם כלי נגינה והכל)
חדר חיות (פינת ליטוף כזו ותוכים)
וחדר מדע טכנולוגיה. שם יהיו כל מיניי דברים שאפשר לעשות איתם ניסויים ומדפסת תלת מימדית.
ביסודי היו שני שיעורי "הגנה עצמית" בשבוע מכיתות ד עד ו.
התלמידים אצלי היו לומדים עם מחשבים ניידים שאפשר גם להפריד מהמקלדת ולהפוך לטאבלטים, אבל היה גם ספריה עם ספרים לקריאה שאפשר להשאיל הילדים ביסודי היו מתחילים ב8, החטיבה ב8 וחצי והתיכון ב9 אבל היו תגיבורים כל יום בשעה 8 ורבע לתמלמידים שיותר מתקשים.
לכל שכבה יהיו כמה מתרגלים וכל יום עושים תרגול/ תגבור בנושא אחר.
והיינו מלמדים נושאים שלאו דווקא מלמדים היום והיתה להם תעודת "סיום בית הספר (איך שלא יקראו לו) במקום תעודת בגרות רגילה.
יהיו מגמות אז כל תלמיד בתיכון בוחר מגמה שתהיה מקצוע חובה וחוץ מזה הם יכולים לבחור מקצוע אחר שהם לא רוצים ללמוד
חופש התלבשות אבל עם גבול ככה (לא יותר מדי קצר או מוגזם מוגזם מה שנקרא)
לא יודעת מה איתך אבל היסודי שלי היה מחולק ל 3 בניינים כי יש 6 שכבות עם שלוש כיתות כל שכבה, אז נגיד ויש שכבה אחת ועוד כיתה בכל קומה זה יוצא שהבניין יהיה בערך 5 קומות, בחדר חיות תצטרך מישהו שיטפל בחיות בכל יום גם אחריי שעות בית ספר
הרעיונות שלך טובים והכל, אבל קחו בחשבון את ההתנהגות של הילדים, שיכולים להרוס את המכשירים או להכאיב אחד לשני בזכות מה שלמדו בשיעור הגנה עצמית
הרעיונות שלך טובים והכל, אבל קחו בחשבון את ההתנהגות של הילדים, שיכולים להרוס את המכשירים או להכאיב אחד לשני בזכות מה שלמדו בשיעור הגנה עצמית
^^^^^ ומי היה משלם על כל הטוב הזה?
שואל השאלה:
^ מצידי שיהיה בית ספר פרטי
אבל כן הייתי מחלקת מלגות
וחוץ מזה זה רק האידיאלי זה לא שאני הולכת להקים בית ספר עכשיו
^ מצידי שיהיה בית ספר פרטי
אבל כן הייתי מחלקת מלגות
וחוץ מזה זה רק האידיאלי זה לא שאני הולכת להקים בית ספר עכשיו
באותו הנושא: