10 תשובות
זה לא כזה נורא, זה לוקח זמן להתרגל אבל את תתרגלי בסוף. חוץ מזה, את יכולה לקחת את המסך לתיקון ואז יחזור הטאצ'
עכבר יותר נוח מטאץ'
https://youtu.be/w_qcaz-54mc
תבדקי את הסרטונים האלה מקווה שזה יעזור
שואל השאלה:
תוכל להסביר לי מה לעשות?
אנונימית
https://youtu.be/z30istbsebe
לחצת*
יש מקש מיוחד לזה במחשב, זה לא הפסיק. קרה לי מלא פעמים כנראה בטעות לחצתי על זה f8 אני חושב, שנייה אני בודק
כן אין לי בעיה אני אנסה, אני אשלח פה יותר מאוחר/מחר סבבה?
שואל השאלה:
תודה רבהה פחדתי כבר שצריך לתקן אותו
אנונימית