17 תשובות
אני באותה דילמה כמוך, אני רוצה לתרום את השיער אבל יהיה לי שיער מאוד קצר ואני מפחדת מהשינוי. אבל תזכרי ששיער צומח, מעבר לזה הוא גם יצמח לך יותר בריא.
חיים פעם אחת בסטי

יא גם את רוצה לתרוםם, מה שגרם לי להתגבר על הפחד זה שהבנתי שלחולים אין שיער בכלל, והוא גם לא יצמח בקרוב כנראה. הם זקוקים לשיער הזה יותר מאיתנו, ואת תרגישי כלכך טוב עם עצמך אחר כך.
אל תעשי קארה מניסיון, אני עשיתי והוא היה לי מנופח למלא זמן עד שהתארך לי (יש לי שיער גלי) ביום הראשון היא היה סבבה כזה אבל יום אחרי שהסתדרתי התחיל להתנפח לי
שואל השאלה:
אני כמראה אעשה מחליקים
אנונימית
אז אם את עושה מחליק תעשי, זה מוריד את הנפיחות
שואל השאלה:
אני ממש לחוצה ואני מפחדת להיות מכוערת
אנונימית
לא משנה מה אני בטוחה שתיראי מושלמת
שואל השאלה:
יואו תודה אני אעדכן
אנונימית
בבקשה
שואל השאלה:
תרמתי יצא מהמם אני מאושרתת
אנונימית
אמאמאמ תרמת?? יש מצב לראות?(רק אם את רוצה, אני סקרנית לדעת איך יצא)
בכל מקרה תתחדשיי, כל הכבוד לך עשית מעשה מדהים.
שואל השאלה:
שכחתי לציין שאני רוצה לתרום המון זמן
אנונימית
אני אישית ממש אוהב שיער קצר לבנות, קארה נשמע לי מגניב ממש, לכי על זה.
שואל השאלה:
לצערי אני לא יודעת איך לצרף אבל אני רק חייבת להגיד לך שלכי על זה חד משמעית!! תחושת סיפוק מטורפת ולהיפך השיער הגלי רק מייפה את הקארה זה נראה כמו בייביליס וממש מאיר את הפנים לטובה ואין כמו לדעת שמישהי אחרת שבאמת צריכה את השיער הזה מקבלת אותו.
השיער שלנו יארך אל תדאגי!! את הבאה בתור;)
אנונימית
שכנעת.
אשתדל תרום בהקגם האפשרי, אני רוצה כבר ככ הרבה זמןן
לילה טוב:)
תעשי שינוי אחר
שואל השאלה:
איך אני יכולה להראות לך? ותודה רבה
אנונימית
לצרף קישור לתמונה אם את רוצה
בכנות אני לא ככ מבינה בזה אז אין לי מושג איך עושים את זה, אבל מלא מוביפים קישורים לשאלות וכאלה אז קיוויתי שאת יודעת..
לא משנה, בכל מקרה אני בטוחה שמהמם לך!!