3 תשובות
תגידי לה שאת גם פגועה ממנה שהיא לא סולחת ומשחררת מהעניין, אז אין פואנטה בלהזכיר את זה כל פעם.
שואל השאלה:
אני לא פגועה ממנה כי אני מודעת לזה שיצאתי חרא בסיפור הזה ואני בן אדם כזה פשוט כזה שלא חושב הרבה ואני גם בכלל לא אוהבת לריב אבל קשה לי לנסות לבקש ממנה סליחה שוב ושוב ואני לא מגיעה לשום מקום פה
אנונימית
תשבי ותדברי איתה תנסי לדבר לליבה תגידי שאת יודעת שהיא נפגעה ממך אבל שאת באה לבקש סליחה ואם היא לא סולחת לך אז כבר בעיה שלה עשית את שלך