ירדתי מהאוטובוס בתחנה והיה שם פועל שתיקן משהו , הוא ראה אותי והסתכל עליי ממש כל שניה וגם על הת*ת שלי , באיזשהו שלב הרגשתי כבר לא נעים ואמרתי לו "תוריד את העיניים שלך ממני" והוא אמר "לא מסתכל עלייך בכלל מה את רוצה" אז אמרתי לו שהוא כן ושיסובב את הראש מהר, הוא שוב אמר לי מה שאמר קודם וטען שלא הסתכל בזמן שהוא כן!! יצאתי פה בסדר? אנרתי לו את זה גם בתקיפות אבל לא היה לי נעים בכלל ממה שעשה