6 תשובות
לא בהכרח
כן כדי להיות ממש טוב
אממ כן לדעתי
לא בהכרח אבל טכנית זה לא יעזור לך כי מלמדים בבית ספר ערבית ספרותית, לא איך לדבר/להאזין. גם לי הייתה את הדילמה אם להרחיב ערבית או לא אבל בסופו של דבר זה לא יעיל
לא
תלוי מה את רוצה לעשות. אם את רוצה להיות מאזינה או מתרגמת ואין לך ערבית מהבית צריך להרחיב, אבל 8200 זו יחידה גדולה מאוד ויש בה המון תפקידים- תפקידי סייבר, תפקידי פיתוח ועוד.
אין מיונים ישירות ליחידה, אבל כדי לקבל מיון לערבית צריך 50 דפ"ר לפחות ו5 יחידות ערבית וכדי לקבל מיון כלל חמ"ן עד כמה שידוע לי צריך דפ"ר 60 וקב"א 52 לפחות (לפחות עד מתי שביטלו את הקב"א, אני לא יודעת לגבי עכשיו), אבל אני לא בטוחה לגמרי לגבי זה אז עדיף לבדוק.