4 תשובות
קודם כל את צריכה לעשות סיעור מוחות אינטואטיבי ראשוני עם עצמך מה מעניין אותך
את יכולה לשאול את עצמך: "אם הייתי יכולה לקום בבוקר ולעסוק בכל עבודה שהיא, מה הייתי בוחרת?"
אז את רושמת 4-5 מקצועות
חלק מהם יהיו לא רלוונטיים או בלתי אפשריים להשגה (נגיד, פתאום להיות טייס קרב או זמרת על זה בעייתי), אבל יש דברים שהם כן אפשריים (הייטק, מדעי המחשב, רפואה, הוראה, פסיכולוגיה). את מסתכלת על רשימת המקצועות האפשריים, ואז נגיע לשלב הבא :)
לפי המגמה שלמדתי בתיכון - מתמטיקה ומדעי המחשב
לפי מה שמעניין אותי מגיל קטן - בתי משפט. שמתי לב שאפילו בסיפורים שכתבתי בגיל 12 תמיד היה כמה פרקים על בית משפט והסברתי את הפרצדורה במשפט והכל וזה היה לי ממש כיף. והטיול היחידי שהלכתי אליו בתיכון זה היה טיול בבית משפט ומכאן הבנתי שמה מעניין אותי זה משפטים והלכתי ללמוד את זה ולא מתחרטת
היה לי ברור מה רציתי עוד מזמן.
מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות פיזיקאית.
עם זאת אני קודם ממליצה לך לשקול האם תוכלי לחיות ממה שאת מתכוונת ללמוד, כי נגיד אם תלכי ללמוד לימודי נשים או אומנויות או היסטוריה לא תהיה לך עבודה נורמלית...