התחברות
הרשמה
הגיוני שפיתחתי קראש על מישהי כי היא צוחקת מהבדיחות שלי?
26 בנובמבר 2021, 23:56
קראש
הידלקות
התאהבות
התחלות
מבטים
4 תשובות
כן למה לא
פ
פרנק אושן
כן
ס
סנןפי
כן ברור
א
אנדר וויגין
כן
למה הכל תפוס
באותו הנושא:
זה נורמלי שפיתחתי קראש על מישהי מהכיתה (דרך זום) שלא דיברתי איתה אף פעם?
יש לי קראש על מישהי מהאתר, איך זה הגיוני?
האם זה הגיוני שפיתחתי את ההפרעת אכילה שלי (אנורקסיה) בגלל אבא שלי?
הגיוני שהקראש על מישהי הולך וחוזר?
זה הגיוני שפיתחתי רגשות כלפי מישהי בחדכ שהייתה שטוחה ונהיה לה ממש תחת וגוף?
זה הגיוני שהתאהבתי או שפשוט יש לי קראש על מישהי שבחיים לא דיברתי איתה?
הגיוני שפיתחתי שנאה כלפי משתמש רק בגלל התשובות שלו?
זה הגיוני שנהיה לי קראש/התחלתי לחבב מישהי בגלל החיוך שלה?
זה הגיוני שפיתחתי שנאה לאנורקסים למרות שפעם אני הייתי אנורקסית?
הגיוני שהיה לי קראש על מישהי וברגע שהיא התחילה להראות לי שזה הדדי ירד לי ממנה?
זה הגיוני שיש לי קראש על מישהי מומצאת?