6 תשובות
^^ מה שהוא אמר
חציך אומר שהוא וואו
חתיך זה יותר מנראה די טוב
ממ
אצלי זה אותה משמעות במילים שונות...
לא יודעת מה עם בנות אחרות...
אצלי זה אותה משמעות במילים שונות...
לא יודעת מה עם בנות אחרות...
נראה די טוב זה 6-7/10 וחתיך זה 9-10/10
חתיך אני אומרת רק על חבר שלי
נראה די טוב אני אומרת על בנים אחרים כי הם לא נראים מספיק טוב בעיניי כדי שיהיו ברמה שלו
נראה די טוב אני אומרת על בנים אחרים כי הם לא נראים מספיק טוב בעיניי כדי שיהיו ברמה שלו
באותו הנושא: