6 תשובות
^^ מה שהוא אמר
חציך אומר שהוא וואו
חתיך זה יותר מנראה די טוב
ממ
אצלי זה אותה משמעות במילים שונות...
לא יודעת מה עם בנות אחרות...
נראה די טוב זה 6-7/10 וחתיך זה 9-10/10
חתיך אני אומרת רק על חבר שלי
נראה די טוב אני אומרת על בנים אחרים כי הם לא נראים מספיק טוב בעיניי כדי שיהיו ברמה שלו