14 תשובות
שואל השאלה:
אבל מתי זה כבר יותר מדי ורעיל, ומתי זה בסדר שצריך להכיל?
אבל מתי זה כבר יותר מדי ורעיל, ומתי זה בסדר שצריך להכיל?
אנונימי
לא.
לכל אחת אופי אחר
לכל אחת אופי אחר
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שיש רגועות, אבל גם הרגועות דרמטיות לפעמים לא?
ברור שיש רגועות, אבל גם הרגועות דרמטיות לפעמים לא?
אנונימי
כל עוד שה לא משפיע על החיים שלך בצורה שלילית ואתה מרגיש בסדר עם זה, זה בסדר. אבל אם זה מגיע למצב שאתה מרגיש שזה יותר מידי בישבילך ואתה צריך להיפרד כי זה יהיה טוב למצב שלך אז זה סימן שצריך להיפרד
^^לא.. מבטיחה שלא.
כל הרגועות דרמטיות לפעמים. לא כל אחד יכול להיות רגוע כל הזמן בת או לא בת.
שואל השאלה:
ומה הציפייה בתור בן זוג? להכיל את הרגעים שהם פחות טובים?
ומה הציפייה בתור בן זוג? להכיל את הרגעים שהם פחות טובים?
אנונימי
כל אחד דרמטי לפעמים, צר לי לבשר
כל אחד דרמטי לפעמים, גם בנים וגם בנות בלי יוצא מן הכלל
אנונימית
צריך להכיל את הרגעים שהם לא טובים, אבל זה לא צריך להיות משהו שאתה חייב לעשות כל הזמן. הציםייה היא שתיהיה שם בישביל בל הזוג שלך אבל גם לדעת מתי אתה מסוגל לעשות את זה ומתי כבר זה יותר מידי שזה פוגע במערכת היחסים בינכם
לא כולנו ככה כמו שלא כל הבנים מגעילים ונוטשים פתאום סתם ככה גם אם הם נותנים לך את ההרגשה שהם בחיים לא יעשו את זה, למרות שכולם עד עכשיו עשו את זה, אבל בסדר נו חחח
הרבה בנות כאלה אבל לא כולן באמת.. חפש נשים אדישות יש אותן לא מעט, והאדישות לא עושות דרמות והיסטריות מכל דבר לטוב ולרע.
לא כולנו
אנונימית
צריך לקבל אנשים כמו שהם וללמוד להתמודד אותם, לא כל אחד ככה כל הזמן, לא כל אחד ככה רק לפעמים. מה לעשות. אופי,