3 תשובות
מבאס,אוף אני מבינה אותת
אותך*
מה בעיה שלכם זה מה שיש לך להגיד לה?
אני ממש מבינה אותך אני לפני הקורונה הייתי כל חודש בארץ אחרת וזה היה חלק מהחיים שלי ולקחו את זה ממני, זה מבאס ברמות אבל צריך לדעת להתמודד עם הביטולים, זה מאכזב אני יודעת אבל צריך להתמודד עם זה3>