8 תשובות
הלוואי אבל אני עוד לא ברמה נגינה ללהקה אני מנגנת רק חודש וחצי
אני גיטריסטית שלום שלח לי הודעה
אם תהיה להקה אני יכולה לעזור מבחוץ עם שם או משהו):
חחחחחחח
גאד דאממ אני מנגן בפסנתר ואני שר הרבה שירי פאנק אבל אני לא מהמרכז אוףף ):
אנונימי
מי שכתב את השאלה אתה הולך לעשןת עם זה משהו?
לא תודה
מנגנת קצת בכינור וקצת בגיטרה לא אכפת לי לנסות רק אם זה הולך להיות רציני וזה
באותו הנושא: