4 תשובות
שואל השאלה:
חברים אני כיתה ח פשוט לא באלי להשתתף
אנונימית
הולכים לרופא והוא יגיד אם מגיע לך.
דרך רופא
תדבר עם המורה שלך שיעבירו למנהל נראלי, אבל זה חלק מהבגרות ולא תוכל להוציא בגרות מלאה לדעתי.